Biolampa

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 4 17:38:57 CEST 2011

> Vsechny Magneto Světlo a bio- masinky jsou v principu kandidatem na Bludny
> Balvan http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1301226561
> Neb jsou v rozporu se zakladnim principem zivota - to jest striktne oddelit
> vnejsi svet od vnitrniho prostredi.

Zdravim,
  no, mozna bych byl preci jen trosku opatrnejsi ve Vasich tvrzenich.
Abychom nahodou s vanickou nevylili i dite :-).
  Zkusil jsem googlit "polarized light healing" a hned druhy odkaz
(prvni je reklama Zepteru), tedy tento:
http://www.springerlink.com/content/jamww0l5vc1rncgc/ (doufam, ze to neni
jen jednorazovy odkaz, kdyz tak to zkuste primo pres Google) vede na preview
clanku, ktery vypada dostatecne seriozne a vedecky, a kde je jiz primo v
preview (bez clenstvi mi to nejde stahnout) uvedeno:
"The results of this study demonstrated that polarized light had a beneficial
effect on the healing of these standardized wounds, resulting in a faster
epithelialization and an improved quality of early scar tissue formation."
  Samozrejme souhlasim s tim, ze to asi nevyleci revmatismus v hloubi
kolenniho kloubu, ale na urychleni hojeni povrchovych zraneni to asi nejaky
vliv opravdu ma.
  S pozdravem Pavel