Biolampa

azehw azehw na volny.cz
Úterý Duben 5 00:03:46 CEST 2011

Je přece jasné, že halogenka za 4 pětky nemůže mít stejné léčebné účinky
jako LEDlampa za 26 tisíc (to není překlep, jedna známá-důchodkyně mé tchyně
tento všeléčivý zázrak splácí).
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 04, 2011 4:48 PM
Subject: Re: Biolampa

4.4.2011, 16:44:58

Kdysi davno, jsem mel nejaky podkozni zanet na tvari a lekaz mi na to
predepsal sviceni halogenkou. Tenkrat jeste bez polarizacniho filtru,
takze to asi nebylo bio. Lecebny ucinek melo mit prave to zvyseni
teploty. Ale nejak to nezabralo, tak se po 14 dnech preslo na skalpel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz