Re: OT: Společnost versus firma - otázka filologická

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Září 30 15:42:31 CEST 2010

Na tohle je nejlepsi poslat dotaz do ustavu pro jazyk cesky.
http://www.ujc.cas.cz/oddeleni/index.php?page=poradna
Jsou velmi vstricni a odpoved byva do druheho, maximalne tretiho dne.
Ne, ze bych podcenoval zdejsi publikum, ale ...

PK