[S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Září 27 13:10:50 CEST 2010

Puvodni  zprava "Re: [S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici" od "Jan
Matuska (hw-list na list.hw.cz)" z 27. září 2010, 12:34:50,
msgid:4CA0734A.8010301 na starhill.org (1482 bajtu):

JM> 1) Nejbezpecnejsi mozna ano :-)

JM> 2)  Na  PayPalu nemusite mit zadne penize, staci s uctem asociovat
JM> Vasi  platebni  kartu  a co zaplatite PayPalem, to se Vam strhne z
JM> bankovniho uctu.

Aha, myslel jsem, ze je treba si tam nejake penize prevest. S asociaci
uctu si vzpominam, ze se mi kdysi davno nepodarilo v internet bankingu
objevit kod, ktery mel prijit spolecne se strzenim symbolicke castky z
uctu.

JM> 3)  Ty udaje jsou jim na to, aby na zakladne nich mohli Vasi karty
JM> odcerpat  pozadovanou  castku.  Tak  to  funguje  vsude  (letenky,
JM> vstupenky, zbozi apod...).

JM> Jan Matuška

Jak takova platba presne probiha a jak ji autorizuji?

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz