[S] Re: [S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

Jan Matuska hw na starhill.org
Pondělí Září 27 12:38:09 CEST 2010

Jeste mala drobnost: Na vsechny tyto elektronicke transakce je vhodne
mit oddeleny bankovni ucet a kartu. I kdyz se mi to jeste nikdy nestalo,
clovek nikdy nevi, ke komu se mohou tyto citlive udaje dostat.

Jan Matuska