[S] Re[2]: [S] Re[2]: OT: prevod penez do zahranici

Jan Matuska hw na starhill.org
Pondělí Září 27 13:22:46 CEST 2010

Pokud chcete nekomu poslat penize, prihlasite se na web PayPal, zadate
prijemce. To je v podstate jeho emailova adresa, po kterou se do paypalu
registroval (musi Vam sdelit). Dale zvolite castku, menu a hotovo.
Castka se Vam strhne z bankovniho uctu prostrednictvim asociovane karty
a prijemci dojde do PayPal uctu (pokracena o provizi). Ten si penize pak
muze preposlat na svuj bankovni ucet a nebo je utratit za neco jineho.
Celkem to trva tak 1-2 minuty.

Pokud nakupujete nekde na e-schopech, kde lze pouzit PayPal, tak po
klknuti na  ikonu "zaplatit" Vas to presmeruje na web PayPalu, kde se
prihlasite a jen potvrdite platbu. Prijemce a castka je jiz na zaklade
pozadavku eshopu vyplena.

Tento system se mi moc libi, protoze cislo karty zna jen PayPal a na
takove drobne nakupy po svete naprosto idealni :-)

Jan Matuška