OT: cerpadlo

Šula Miloš sula na rps.cz
Pondělí Září 27 10:33:41 CEST 2010

Myslíte, že Eheim 600 si poradí i s vodní hladinou cca 2 - 3cm ? Nikde jsem nenašel kolik musí být minimální výška hladiny.

Miloš
  ----- Original Message -----
  From: Ondrej
  To: HW-news
  Sent: Sunday, September 26, 2010 10:25 PM
  Subject: Re: OT: cerpadlo

  Mě se také u čerpadla stává, že běží třeba minutu po startu jakoby naprázdno (čerpá minimum vody) a až pak se chytí na plný výkon - možná by tedy stačilo počkat (ale mám uzavřený okruh). Ohledně 12V čerpadla bych se podíval po čerpadlech k vodnímu chlazení pro PC (dá se k nim najít i testy výtlaku/průtoku), která jsou většinou ponorná i průtoková - např. Eheim nebo Laing jsou celkem kvalitní: http://www.alphacool.cz/category.aspx?arg0=010604& .

  OH