OT: cerpadlo

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Neděle Září 26 22:25:20 CEST 2010

  Mě se také u čerpadla stává, že běží třeba minutu po startu jakoby
naprázdno (čerpá minimum vody) a až pak se chytí na plný výkon - možná
by tedy stačilo počkat (ale mám uzavřený okruh). Ohledně 12V čerpadla
bych se podíval po čerpadlech k vodnímu chlazení pro PC (dá se k nim
najít i testy výtlaku/průtoku), která jsou většinou ponorná i průtoková
- např. Eheim nebo Laing jsou celkem kvalitní:
http://www.alphacool.cz/category.aspx?arg0=010604& .

OH