Problém se stykacem

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Sobota Říjen 30 19:59:47 CEST 2010

Je ten stykač pro indukční zátěž (AC3 minimálně 1kW)? Prodávají se
instalační stykače pro odporovou zátěž a ty se lepí. Jestli to je do
průmyslu, tak mám raději stykače. Mají větší odolnost při zkratu, a
špatný stykač dokáže opravit skoro každý elektrikář, to se nadá říci o
triaku někde na plošném spoji.