Problém se stykacem

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Říjen 30 19:03:29 CEST 2010

Měli jsme stejný problém, po několikeré výměně relé, i když nebyly
kdovíjak zatížené, jsme bez jakéhokoliv dalšího bádání všechny relé ve
všech podobných aplikacích vyhodili a nahradili kombinací
optotriak+triak, na PCB je většinou, po odstranění relé, místa dost.
Od té doby něma problema :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. Snad jen že je vhodné držet spínací proudy součástek blíže spodni
hranice DS hodnot.