Problém se stykac em

hw-news hw-news na babjak.cz
Sobota Říjen 30 19:44:00 CEST 2010

To puvodne v aplikaci bylo (10A) ale pri pouziti UPS odeslo jeste drive, tak
jsme ho prave nahradili 20A stykacem. Resenim by  mozna bylo pouzit silnejsi
SSR ale jak ho nadimenzovat, kdyz nezname rozbehovy proud rele pri pouziti
UPS? Predpokladam ze SSR na sinusovem napajeni sepne v nule a nabeh neni tak
okamzity jako pri napajeni z UPS.

On Sat, 30 Oct 2010 18:45:19 +0200, azehw wrote