Re: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 23 15:24:30 CET 2010

 23.11.2010, 15:18:55

Mliko z umelohmotneho vemene, tedy z mlekomatu bezne kupuji. Opravdu
se to chova jako mliko, tj. po nekolika dnech v lednicce to kysne a
dokonce se na nem trochu usazuje smetana (jenom trochu, protoze je
homogenizovane, coz je vice meme mechanicky proces).
Ale vyrobu domaciho syra jsem zatim nezavedl, i kdyz z tatova
vypraveni to znam. Drive to asi byvalo bezne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz