OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 8 06:46:10 CET 2010

Kdyz uz je to tohle tema, tak mi to neda nepodelit se o koleguv zazitek
z minuleho tydne:
Kdosi mu behem dne uřizl na aute katalizator i s casti potrubi. Stalo se
to v okresnim meste, na ulici, kde je takovy provoz, ze je skoro problem
přejit. A jeste cca 20 m pod okny nasi firmy.
:-(

Zdenek