OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Listopad 7 23:42:23 CET 2010

Dne pátek 05 listopad 2010 20:54 Kubat Tomas napsal(a):

> s rozumem  ... povoleni pokazdy v poho.(hliniky i plechy) stredy + srouby
> maznu lehce grafitkou, ta je na vsechno :-) pul_sezona = u me 25000km ...

	Nechci polemizovat co je lepsi, do spousty veci navic promlouva reklama, ja
ale davam prednost medenemu spreji (cooper spray) specialne urcenemu prave na
tyhle ucely. Neni to ve sve podstate mazivo (neplest s "medenou" vazelinou)
ale separator proti zapeceni sroubu u tepelne namahanych casti jako jsou
vyfuky a brzdy. Je potreba namazat i stredy, zvlast pokud nekdo pouziva
univerzalni Alu disky s vlozkou, tak je to citelne znat.

Radek