OT: Teleskopiský klíč na kola (WAS: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak)

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Listopad 24 12:50:49 CET 2010

	Zahlédl jsem v letáku, že od zítřka má Lídl akci pro automobilisty a nabízí ten klíč, který jsem nedávno vychvaloval: http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_14860.htm Cena je rozumná a mě se osvědčil, na konci tyče je čtyřhran, takže se na ni v případě potřeby dá nasadit cokoliv.

	Aleš Zíka
	http://results.cz