objednavka DigiKey

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Březen 31 15:07:16 CEST 2010

Ono USA se nejak s nejakym ICO a DIC nemazli. Taky je problem to zjistit,
dokonce je problem zjistit pravni subjektivitu a.s., s.r.o.
Dost na to kaslou .. co mam zkusenost

Nakupoval jsem ale u mensich firem, takze nevim, jak to je u mohutnych.

Nezbyva nic jineho, jak si tvorit rezervni fond na pokuty pri danove
kontrole.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Ing. Peter Adamec
Odesláno: 31. března 2010 14:57
Komu: HW-news
Předmět: Re: objednavka DigiKey

Dobry den
chcel by som sa spytat
informoval som sa u daniarky na to ake informacie musia byt na faktrure
iducej z mimo eu (konkretne ma zaujimala USA) a neustale mi tvrdila ze
aj v usa maju informacie ekvivalentne nasim ICO, DIC pre presnu
identifikaciu firmy a vraj bez toho mi to vyhodi z uctovnictva.
Otazka znie, ak vobec tieto informacie maju tak ich tam aj pisu
(predavajuci)? Bezne ked mi chodili vzorky od kde koho som na ziadnej
fakture (invoice) tieto informacie nevidel aj napriek tomu ze som musel
baliky preclievat  a platit dph a tak asi z mojho strachu som to vzdy
zatiahol zo svojho
aj ked to islo na firmu.. A vobec treba aby tam tie informacie boli ?
Totiz v statnej srave cloveku natlacia do hlavy vselico a ja fakt
netusim na com som.

PA