objednavka DigiKey

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Březen 31 16:27:51 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 31.3.2010 od Ing. Peter Adamec:

> informoval som sa u daniarky na to ake informacie musia byt na
> faktrure iducej z mimo eu (konkretne ma zaujimala USA) a neustale mi
> tvrdila ze aj v usa maju informacie ekvivalentne nasim ICO, DIC pre
> presnu identifikaciu firmy a vraj bez toho mi to vyhodi z
> uctovnictva.

Neznám slovenské zákony, ale opravdu dost bych se divil. Zeptej se té
daňařky, z jakého zákona a jakého parargafu vychází, pak si ho
vyhledej a přečti. Možná se budeš sám divit.

Často mám pocit, že daňoví poradci dostávají od Finančních úřadů
nějaké odměny, když jejich klient zaplatí víc na daních, protože mu
poradí, aby si to do nákladů raději nedával. A nebo to dělají jen pro
své vlastní pohodlí :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert