objednavka DigiKey

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Středa Březen 31 14:56:59 CEST 2010

Dobry den
chcel by som sa spytat
informoval som sa u daniarky na to ake informacie musia byt na faktrure
iducej z mimo eu (konkretne ma zaujimala USA) a neustale mi tvrdila ze
aj v usa maju informacie ekvivalentne nasim ICO, DIC pre presnu
identifikaciu firmy a vraj bez toho mi to vyhodi z uctovnictva.
Otazka znie, ak vobec tieto informacie maju tak ich tam aj pisu
(predavajuci)? Bezne ked mi chodili vzorky od kde koho som na ziadnej
fakture (invoice) tieto informacie nevidel aj napriek tomu ze som musel
baliky preclievat  a platit dph a tak asi z mojho strachu som to vzdy
zatiahol zo svojho
aj ked to islo na firmu.. A vobec treba aby tam tie informacie boli ?
Totiz v statnej srave cloveku natlacia do hlavy vselico a ja fakt
netusim na com som.

PA