K cemu je dobra disketova mechanika v roce 2010?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 27 10:26:39 CET 2010

> Přátelé, ať mi nikdo neříká, že disketovka už je dneska k ničemu. Asi
> před 14 dny mi zničeho nic umřel počítač a došel jsem k závěru, že je
> to základní deskou (P4 s LGA775, ale už starší). Počítač nakonec po
> zapnutí jen cvakal a blikal disketovou mechanikou, ale jinak nic. Tak
> jsem sháněl novou desku. Ale furt mi vrtalo hlavou, proč se snaží si
> načíst něco z tý diskety. Tak jsem si vzpomněl na takový ty postupy,
> co dělat, když se nepovede přeflashovat BIOS. Ten můj je od AMI, takže
> stačí nahrát soubor na disketu a přejmenovat na AMIBOOT.ROM. Vrazim ji
> [...]

Zdravím,
  běžná porucha - přemazaná nebo přepsaná flash. Od té doby, co výrobci
nabízejí funkce jako je "Live BIOS update" apod. stačí pár vhodně mířených
I/O instrukcí a flash je přemazaná nebo alespoň poškozená. Několikrát už
jsem podobnou situaci řešil. Flash pomůže a jede se dál :-).
  Zdraví Pavel.