K cemu je dobra disketova mechanika v roce 2010?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Březen 27 11:36:23 CET 2010

2010/3/27 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
> Zdravím,
>  běžná porucha - přemazaná nebo přepsaná flash. Od té doby, co výrobci
> nabízejí funkce jako je "Live BIOS update" apod. stačí pár vhodně mířených
> I/O instrukcí a flash je přemazaná nebo alespoň poškozená. Několikrát už
> jsem podobnou situaci řešil. Flash pomůže a jede se dál :-).

Nojo, flash pomůže, ale když je obrazovka černá, tak jen pomocí tý
recovery feature, jen mě napadá, že některý BIOSy se na disketu
nevejdou, ale snad to jde taky přes USB disk.

P.K.