OT - zakaz pocitace v restauraci

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Březen 26 19:48:38 CET 2010

Znam jedno hezke, ceske uslovi - "kdo driv prijde, ten driv mele".

Nevidim problem - pokud prijdu v deset rano do restaurace, nasnidam se, pak
si dam ve dve obed a v sedm veceri, pak sklapnu notebook a jedu do pryc.
Parkrat se mi to takhle podarilo na cestach a byl to rozhodne prijemnym
zpusobem straveny pracovni den - a to vcetne toho, ze jsem i neco udelal /
vydelal.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 26, 2010 7:38 PM
Subject: Re: OT - zakaz pocitace v restauraci

Asi tak, připomíná mi to když jsme jednou byli na obědě v Praze
restauraci u Švejka, kde fakt dobře vařej a v době obědů je tam
narváno, kolikrát tam lidi i stojej frontu na stůl (stojí to zato
chvíli počkat) - a seděl tam chlap a čet si noviny. Seděl tam když
jsme přišli a seděl tam i když jsme odcházeli.

P.K.