OT - zakaz pocitace v restauraci

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 26 19:38:20 CET 2010

Asi tak, připomíná mi to když jsme jednou byli na obědě v Praze
restauraci u Švejka, kde fakt dobře vařej a v době obědů je tam
narváno, kolikrát tam lidi i stojej frontu na stůl (stojí to zato
chvíli počkat) - a seděl tam chlap a čet si noviny. Seděl tam když
jsme přišli a seděl tam i když jsme odcházeli.

P.K.