Regulace kotel Dakon DuA

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Březen 26 21:51:36 CET 2010

Zdravím konféru.
Snažím se rozchodit desku ze starého kotle s bitermickým výměníkem, a
marně. Regulátor zapne hořák vždy jen na pár vteřin, a zase ho
vypne.Čerpadlo dobíhá jak má 5min. Neznáte někdo logiku této jednotky,
co by mohlo být příčinou vypnutí?  Měření ionizace plamene je zcela
mimo, na zapalování Honeywell... A popřípadě jaký je odpor tepelného
čidla, dal jsem tam zkusmo 3k3 odpor.
No možná to mám, teď jsem odpojil cívku pro modulaci hořáku, napájení
regulátoru se tak nezhoupne, a zůstal topit. Jaký může ta cívka mít odpor?
Lubor