Problem s ND

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 26 10:34:42 CET 2010

To samozrejme chapou vsichni, ale statni uspooradani je tu pry od toho aby
hajilo zajmy lidi, vazne je toto v zajmu lidi?
Vcera jsem v radiu slysel naprosto ukazkovou hruzu z tohoto soudku.
Sla rec o motorech do aut a o trendu snizovani kubatury motoru, tedy nastupu
3valcovych http hruz, kde pry budou neslevovat dalsi jeste vetsi hruzy,
vrcholem HiTech, co jsme si tak zapamatoval, bude 900cm3 naftovy dvouvalec.

Duvod je jasny, mensi vyrobni naklady a dozene se to otackami.

Redaktor se rozume zeptal, zda takove male motory s vysokymi otackami
nebudou mit problem s zivotnosti. Pan expert odpovedel, ze ne, protoze
automobil pry drive zastara moralne a uživatel koupi novy. Ale co udela se
tomu reklama a ty blby lidi to budou kupovat, ze.
Suma sumarum system dotazeny do vyssiho stadia na kterem je videt zrudnost
nasi ekonomiky postavene na rustu, rope a automobilizmu. Systemu, ktery jiz
sam z principu nemuze fungovast, protoze nepretrzity rust je nemozny,
principu, který se snazime dele udrzet v chodu tim, ze zkracujeme zivotnost
vyrobku a vytvarime prekazky pro udrzeni vyrobku funkcniho.

Co chcit od spolecnosti, kde se najdou kreatury typu Paroubka a myslenky
typu srotovne,  vysledkem jsou dluhy a devastace hodnot.

PN