Problem s ND

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Březen 26 10:33:06 CET 2010

To take neni na 100 % jiste. Vypada to silene, uznavam, ale
prinejmensim v nekterych pripadech plati, ze na cele mikrovlnky je
zabehana, vyladena velkokapacitni distribucni sit, relativne na jeden kus
levna. V pripade jednoho magnetronu (kdo tak pujde do obchodu a koupi
si magnetron?) se urcite dopravuje jinak, mozna zasilkovou
sluzbou cili pekne draho coz znamena i neekologicky.

Ales Prochaska