Problem s ND

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Březen 26 18:13:28 CET 2010

Zapominate vsichni na jednu podstatnou vec a to proc je elektronika tak levna a nevyplati se opravovat. Duvod je prosty: cinani drzi nizky kurz, dotuji vyvoz a v tovarnach pracuji deti. Je to dalsi bublina a je otazka kdy praskne. Doufejme ze brzy.

Je tu jeste jeden aspekt, clovek ktery si neco obcas sam opravi ziskava zkusenosti a remeslnou
zrucnost.

Co se tyce kolobehu vyrobit, prodat, za par mesicu vyhodit a koupit novy. Kdo ma z toho zisk? V EU skoro nikdo, vydelava na tom hlavne cina. Takze nam takovy cyklus moc neprinasi, akorat nas to degeneruje a taha prachy z EU do ciny.

Michal Gregor