Problem s ND

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Březen 25 19:00:39 CET 2010

Pravne v poradku to asi je, ale z hlediska vyssiho principu mravniho...
Tak ja jsem to cekal, protoze uz pred lety mi dil sic prodali, ale s recmi ze je to naposled.
Tim mi pripomeli byvaleho sefa, ten taky porad brblal neco ve stylu ze naposled... no sel jsem jinde.
Stve to o to vice, ze ten dil se kazi protoze je konstrukcne slaby, nevhodny, odchazi casto.
Kazdopadne na vedeni napisu sprosty dopis v anglictine s tim nemam problem, a vyridim si kreditku pro zahranicni
platby, abych mohl vyrobek koupit jinde a pokud mozno jineho vyrobce.
Obchodu a sluzeb,u kterych uz nikdy nic nekoupim je cim dal vice, jsem divny ja, nebo oni?
Logiku v tom nehledejte, zadna v tom neni, je to stejne jako s definici komunismu:
"Vsichni pracuji a vse se vyrabi, prestoze vsichni pracuji a vyroba jede, nikde nic neni, nikdo nic nema..."
KM