Problem s ND

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 25 19:05:19 CET 2010


Původní zpráva ze dne 25.3.2010 od karel.minarcik:

> Pravne v poradku to asi je, ale z hlediska vyssiho principu
> mravniho...

Tak co je na tom nemravného? ®e ti někdo odmítá prodávat díly? To
nechápu. Tak výrobce vyrábí a neprodává koncovým zákazníkům, na tom se
asi shodneme. Prodejce prodává hotové výrobky koncovým zákazníkům, na
tom se také shodneme. Servis má opravovat, nemá nic prodávat. Na tom
se snad neshodneme? Proč by měl servis prodávat třeba náhradní díly,
součástky, páječky, ąroubováky nebo cín a kalafunu?

Petr Zahradník, počítačový expert

====================================================================
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
====================================================================




More information about the Hw-list mailing list