Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Pátek Březen 19 09:48:30 CET 2010

U synchronního měniče se nemusíte zabývat minimálním proudem tlumivky.
Klidně může být počítaná pro zvlnění 3A a další LC filtr na výstupu to
dofiltruje. Pokud výstup filtrujete jen keramikou. dostanete celkem slušnou
rychlost odezvy toho zdroje (např. pro možnost modulace)
Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 19, 2010 9:01 AM
Subject: Re: Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Kdyz vezmememe mezni stavy, tedy vstupni napeti mezi 53-70V
vystupni  2V 9A (nejsem si jist zda  dokaze dat pri tomto napeti 10A) tak
jedina mozna frekvence vychazi cca 50kHz,
je mi prd platne, ze pri vystupnim 50V 5A  mohu jit az na  290kHz.

Bohuzel pri 50KHz a pozadavku na vystupni proud 0,1 az 10A 2-50V mi vychazi
docela obludna tlumivka .

Tom