RE: Osvit DPS pomocí LED

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Pátek Březen 19 09:15:02 CET 2010

Dobrý den,
Ano osvit je dělán přes dva pauzovací papíry, schválně jsem udělal i obrácený tisk takže to vypadalo takto :

1.toner - 1.pauzovací papír - 2.toner  - 2.pauzovací papír - fotocitlivý lak - měď ...

O víkendu budu mít horské slunce tak zkusím udělat porovnání.

Jinak nebylo použito žádné zlepšování krytí tonerem (aceton , fix a pod.)

Jinak na DPS je chyba v  popisech tlouštky čar, seknul jsem se o řád :)

Vláďa