Re: Trafo z PC zdroje, parametry a jak rozebrat?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Březen 16 12:50:42 CET 2010

Ten toroid mam hned vedle celkem bezne je pouzivam, ale
- motat neco rucne na toroid je radove vetsi pakarna
- rad bych se dostal do radu jednotek mH a to na tom toroidu z PC zdroje dela +- autobus 200 zavitu coz se tam v silnesim dratu proste nevejde.

Kdyz tu jiz probirame civky, pro proud rekneme, 5A mi vychazi placnu 47uH, pro 50mA u,z ale placnu 4.7mH, pokud chci zajistit parametry v obou rezimech prace nezbyva nez pouzit 4.7mH/5A nebo jak to resite?

Jirka

>Nevim co mate za super specialni pozadavky, ze vas zajimaji vlastnosti kostry. Bezne se clovek spise zajima o vlastnosti jadra. ;-)

Trafo z PC zdroje, po previnuti pouzit jiste jde, ale snazsi je pouzit z toho zdroje toroid vystupni tlumivky. Nejake info treba:
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/toroidy-2.htm

Rozborka E jader se delavala za tepla, po jejich vlozeni do vlazne vody, pozvolnem zahrati k varu a kratkem povareni. Ale je mozne, ze dneska uz se pouzivaji nejaka odolnejsi lepidla, nutno vyzkouset.

S pozdravem Pavel

  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz