Trafo z PC zdroje, parametry a jak rozebrat?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Březen 16 12:21:26 CET 2010

 16.3.2010, 12:17:41

Katalogovy list trafa nesezenete, jsou to kusy delane na zakazku
a presto ze u ruznych zdroju vypadaji stejne, mohou se lisit.
Pri trose snahy sezenete udaje o jadre. Tvar a rozmery jsou
unifikovane, material se da odhadnout podle kmitoctu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
j.Krajinka@seznam.cz napsal:

> A po tom katalogovem listu prave patram. Rekl bych, ze tyto trafa
> jsou dnes asi nejrozsirenejsi trafa na zemi,
> mam tu tri vadne zdroje z PC a vizuelne je stejne trafo ve vsech
> trech i kdyz asi vyrobci budou ruzni
> oznaceni je 7700A coz asi bude rada jadra, pak BCK-01C coz asi
> provedeni vinuti a jeste tam na jednom je zelene asi logo vyrobce,
> dva hodinove pulsy v nezcela uzavrenem kruhu.

> Koukal jsem k Ferroxcube a Myrra a ani jeden nic podobneho nedela.

> Jirka

> Na 50kHz pravděpodobně vyhoví, tu druhou mez si již nejsem jistý bez katalogového listu.

jKsc>>> na trafo z klasickeho asi 300W PC zdroje, ale

> Ještě co znamená "velkou indukci na velký proud".

jKsc>>> - absolutne netusim jake jsou vlastnosti kostry techto traf,
jKsc>>> netusite kdo vyrabi kostry s oznacenim asi 7700A (BCK-01C)
jKsc>>> - pro pripad, ze by kostra mela spravne parametry mam zde dalsi
jKsc>>> problem, zda to jde rozlepit a jak na to

> Rozlepit se to snad dalo namočením slepu to nějakého rozpouštědla
> přes noc, ale osobní zkušenost nemám.

jKsc>>> V neposledni rade je vubec dobry napad pouzit toto trafo jako civku?

> Záleží na ss složce, jinak jestli to má jedno, dvě či více vinutí je jádru lhostejné.

> Tomáš

jKsc>> Na jaký to má být kmitočet?