Re: Doutnavka a zapojeni

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Březen 2 08:07:42 CET 2010

Nechci vubec zesmesnovat dotaz, tim mene tazatele.
Akorat je mi smutno, kdyz si vzpomenu, ze tohle jsem probirali
na ZDS a uvedomuji si, jak upada uroven vzdelani.
Protoze takovehle dotazy se na internetu mnozi.

A jeste dve poznamky:
Tazateli doporucuji, aby s takovymi znalostmi nechal zasahy
do sitoveho rozvodu odbornikum (akorat kde je najit).
A v siti je standardni napeti 230V uz nekolik let.