Doutnavka a zapojeni

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Březen 2 15:32:09 CET 2010

Hm... chtel jsem napsat, ze sem takovehle dotazy nepatri ( patri do jine
konference) , ale napsal jste to elegantneji.
Na cele veci mi zarazi, ze tu nikdo nezminil odpor pro doutnavku. Podle
tazatelova popisu
ta doutnavka  ( z GM nedavno jsem je tam kupoval do blesku z
jednorazoveho fotaku  a odpor u sebe nemely )
 ma jako predrazeny odpor pouze tu zhasnutou zarovku.Podle me ta
doutnavka dlouho neprezije.
JaKub