fill #925

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 1 07:52:46 CET 2010

Zdravim,

> Zacinam si myslet, ze cislo fillu vlastne odpovida cyklu celeho stroje. Tedy dokud neprovedou RampDown a cyklovani magnetu, je to asi stale jeden fill.

Ano, take si myslim, ze to bude ono... Vcera vlastne jednou rano najeli na 450 G a pak az do te pulnoci s tim nehnuli. Proto to asi nezvysovalo Fill #.

> Prekvapuje me, s jak tezkymi porodnimi bolestmi to ted po odstavce rozjizdeji. Subjektivne mam pocit, ze pred Vanocema "stiskli zelene tlacitko a ono se to rozjelo". Nebo to byl jen nevyznamny rozjezd narychlo s tolerovanim mnoha ruznych chyb udelany ucelove kvuli novinarum (i CERN musi byt z neceho placen a obyvatelstvo a politici radi slysi, jak krasne veci funguji)?

Uvazuji, zda za to nemuze trosku to, ze ten zajem o LHC zacal narustat prave v okamziku, kdy uz to jakz-takz jelo. Treba v mem pripade tomu tak bylo diky skvele propagaci Balua zde v konfere. Zacal jsem to intenzivne sledovat prave v okamziku, kdy se to uz jakz takz rozbihalo. Vezmeme si pred tim tu prakticky rocni odstavku po te havarii magnetu - myslim, ze se neda v globale rici, ze by jim to "nabehlo na jeden click" :-).

> Jakub Serych

Zdravi Pavel.