fill #925

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Březen 1 06:51:35 CET 2010

Zacinam si myslet, ze cislo fillu vlastne odpovida cyklu celeho stroje. Tedy dokud neprovedou RampDown a cyklovani magnetu, je to asi stale jeden fill.

Prekvapuje me, s jak tezkymi porodnimi bolestmi to ted po odstavce rozjizdeji. Subjektivne mam pocit, ze pred Vanocema "stiskli zelene tlacitko a ono se to rozjelo". Nebo to byl jen nevyznamny rozjezd narychlo s tolerovanim mnoha ruznych chyb udelany ucelove kvuli novinarum (i CERN musi byt z neceho placen a obyvatelstvo a politici radi slysi, jak krasne veci funguji)?

Jakub Serych