OT Plasic mravencu

Pavel Hudecek phudecek na tiscali.cz
Středa Červen 16 15:05:19 CEST 2010

Dobrý den všem,

nedávno se mě někdo ptal na odpuzovač mravenců pracující s frekvencí 400 Hz.

Odpověděl jsem, že má zkusit uvedenou frekvenci vyloudit zvukovkou a
kouknout, co na to mravenci, ale že bych řekl, že to bude opdpuzovat lidi na
podstatně větší vzdálenost, než mravence.

On na to, že někde viděl výrobek, u kterého výrobce uvádí, že to odpuzuje
mravence, pracuje na 400 Hz, není slysšet, dosah asi 800 m a to vše při
napájení z
baterie.

Já na to, že jediné civilně dostupné zařízení, které dokáže území o poloměru
800 m zbavit mravenců je práškovací letadlo s vhodným insekticidem:-)

Má tu někdo s nějakými elektronickými odpuzovači mravenců zkušenosti?

PH