OT Plasic mravencu

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 16 15:16:42 CEST 2010

 16.6.2010, 15:10:03

Neco mi rika, ze 400 Hz je pracovni kmitocet nekterych vojenskych
zarizeni. Takze je docela mozne, ze kdyz vystup od nejakeho vojenskeho
baterioveho menice pichnete do zeme, tak to ty mravence docela zazene,
a ani to nebude slyset. Jak to bude pusobit na jine tvory, zvlaste na ty,
nevybavene gumovymi holimkami si netroufam odhadovat. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz