Fiskalni tiskarna, pouzitelna na Slovensku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červen 3 18:44:52 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 3.6.2010 od Jan Waclawek:

> No, praveze sa to v poslednom case zmenilo.
> http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=208305&FileName=zz2008-00289-0208305&Rocnik=2008

> Ja osobne sa o to vobec nezaujimam, ale ak tomu dobre rozumiem, tak
> toto zarazilo prave moznost mat ku svojmu pocitacu/programu
> pripojenu certifikovanu tlaciaren ktora z toho robila pokladnu,
> resp. treba certifikovat vsetko vratane toho pocitaca a programu na
> nom (co je defacto pre vacsinu takto koncipovanych aplikacii
> nemyslitelne).

Lehce jsem to proběhl a podle mě tam není problém. Je potřeba
rozlišovat vestavěný registrační program, který je uvnitř pokladny, a
vlastní registrační program, který je v počítači a komunikuje s tou
samostatnou fiskální tiskárnou. Ale i já jsem mohl špatně číst, vzal
jsem to jen hopem...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601