Fiskalni tiskarna, pouzitelna na Slovensku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 3 18:29:38 CEST 2010

No, praveze sa to v poslednom case zmenilo.
http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=208305&FileName=zz2008-00289-0208305&Rocnik=2008

Ja osobne sa o to vobec nezaujimam, ale ak tomu dobre rozumiem, tak toto zarazilo prave moznost mat ku svojmu pocitacu/programu pripojenu certifikovanu tlaciaren ktora z toho robila pokladnu, resp. treba certifikovat vsetko vratane toho pocitaca a programu na nom (co je defacto pre vacsinu takto koncipovanych aplikacii nemyslitelne).

Ale neberte to ako zavazny nazor, ako vravim, nezaujimam sa o to.

Tipujem, ze Peter sa o toto zaujimal pred tou novelou.

wek