Fiskalni tiskarna, pouzitelna na Slovensku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 3 18:53:51 CEST 2010

No, vyzaduje sa, aby to co sa vola pokladnou, malo displej a klavesnicu a robilo to vselijake chytre veci... Tiez som to nestudoval do podrobnosti... Vsimni si, ze ti elcomaci ponukaju taky akysi medzikus s displejom a niekolkymi tlacitkami ako riesenie k doterajsim tlaciarnam.

Ale verim tomu, ze situacia bude ciry chaos, pretoze tak je to najvyhodnejsie pre vsetkych, ktori z toho mozu mat uzitok... na koncoveho uzivatela sa ako obvykle zvysoka s***e.

wek