algoritmus na zmensenie dat pre mcu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 30 14:19:44 CEST 2010

Ak si dobre spominam, png je dost narocny a rozsiahly (aj len samotny dekoder) a do beznych mcu to jednoducho narvat nejde. Ale bolo to uz velmi davno co som to skumal, mozno si zle pamatam.

V mcu moze byt limitujucim faktorom aj dostupna RAMka; to drviva vacsina kompresnych algoritmov urcenych pre PCoidne pocitace s takmer neobmedzenou RAMkou jednoducho neriesi, t.j. pocas behu sa mozu vytvarat struktury porovnatelne so samotnymi komprimovanymi datami.

wek