algoritmus na zmensenie dat pre mcu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červenec 30 14:10:41 CEST 2010

Ak ide o data nejakeho konkretneho charakteru, treba si vyskusat viac
algoritmov. Riesil som raz ulohu bezstratovo zbalit bitmapy spolu s
dalsimi mensimi datami (nie v MCU). Este mam na disku stiahnute
algoritmy, ktore som poskusal, je to z balika nazvaneho LDS a su tam:
AR002, ASH, COMP, FIN, HUF, LZ, LZRW1, LZW, SPLAY. Okrem toho som
skusal uz spomenute RLE, aj konverziu na gif. No, nakoniec najlepsie
vyslo skonvertovat bmp do png a spolu s ostatnymi subormi zbalit do
zipu. Na oboje su volne dostupne zdrojaky (libpng, zlib).
Treba si vybrat to, co najlepsie vyhovie. Nepises aky MCU => kolko
pamati kodu mozes obetovat na kompresne rutiny, to bude tiez jeden z
faktorov pri vybere.

miro