Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood? PRVY USPECH

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Pondělí Červenec 26 21:41:41 CEST 2010

Parada ! Moc dekuji. :-) Jdu kouknout do supliku po tiny13

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 26. července 2010 1:48
Předmět: Re: Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood? PRVY USPECH

Dnes som dokoncil finalnu verziu, snad sa to niekomu hodi aspon ako
inspiracia (o jednom viem :-)
Vsetko som dal opat na web (aj video z auta):
http://www.wmail.sk/~miroslav.sinko/konstrukcie/AVR-kenwood-remote/hotovo
Nakoniec stacil ATtiny13 na frekvencii 1.2MHz (9.6MHz, CKDIV8). Kod ma
tesne pod 400B. Generovanie povelov som prerobil podla stranky
http://www.angelfire.com/nd/maza/kenwood.html