Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood? PRVY USPECH

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Červenec 26 22:13:00 CEST 2010

:-)

Vyhovie zrejme kazde AVR. Podmienkou je len ADC a ak planujete vystup
cez IR LED, tak pre generovanie nosnej, MCU musi mat timer pracujuci v
CTC mode, ktory vie pri compare match preklapat priamo pin (OC0A,
resp. iny). Zdrojaky nie je problem upravit, napr. ja som to cele
odladil na mega88 a potom za chvilu preklopil na tiny13. S inou
frekvenciou tiez nie je problem, staci prekompilovat so spravnou F_CPU
(jedine ak zmenit deliaci pomer preddelicky ADC, nech freq ADC splna
podmienky podla datasheetu, ale ani tie nie su kriticke). Tu by som
upozornil, ze cim nizsia frekvencia F_CPU, tym je vacsi raster moznych
frekvencii nosnej pre IR LED, t.j. moze byt vacsia odchylka od
pozadovanej. Tak, ako to mam, ze tiny13 pracuje na 1.2MHz a v
zdrojakoch mam define 38kHz, realne vyjde rovnych 40kHz. Selektivita
IR prijimaca v radiu (aj vo vseobecnosti) je nastastie nizka, takze
takato odchylka nicomu nevadi (pri pouziti v aute o dosah nejde).

miro