LENOVO IBM ThinkPad R61i R61 R400 - napájecí konektor

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červenec 15 15:16:48 CEST 2010

Ja jsem tohle vyresil u PDAcka v aute tak, ze jsem kapel od original
nabijecky prestrihnul a nakrimpoval konektory jak na autonabijecku
(delanou) tak na original adapter do site.

Ale pro veci v zaruce to neni asi resenim.

Radek Vicek