Re: LENOVO IBM ThinkPad R61i R61 R400 - napájecí konektor

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 16 13:29:14 CEST 2010

No prave, to uz muzu vzit cokoladu a spoojit to s ni (kdyz nemam krimpovaci
kleste) :-D Dvojita konverze pres invertor - to mi zase parkrat vyflakalo
baterku auta kdyz jsem to vcas neodpojil, hreje se to a docela to nedelalo
dobre jednomu zdroji  (znackovka APC) :-(
ja jsem doufal, ze nekdo znate treba specialku eshop s vsema moznyma
konektorama no asi ne-e

tuhle jsem kupoval auto trafo pro netbooka asus, vyslo asi na 200 Kc (v
cesku stoji 3x tolik neli vic), no konektor trochu nesedi, je zbytecne
delsi... u nabijecek na stare nokia taky, ten konektor proste neni moc
presnej :-(

fakt tahle buzerace vyrobcu (kazdej konektor jinej pes) me uz vytaci, vas
ne?

alespon ze nove routery a netcamery (a jine net zarizeni) maji obvykle 12V
pripadne 5V na /5,5mm standardnim konektoru a nove mobily maji microUSB, ale
zbytek sveta je tak trochu problem :-(