RE: LENOVO IBM ThinkPad R61i R61 R400 - napájecí konektor

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:47:31 CEST 2010

Já jsem takto pátral po konektoru pro HP, našel jsem nějaký eshop (možná to
bylo na eBay), ale cena byla řádově stovky a už se blížila ceně originální
nabíječky. Tak jsem koupil na DealExtreme měnič 12V -> 230V a mám to
vyřešeno univerzálně na cokoliv. Asi z toho nepoleze žádný zázrak, ale na
občasnou nouzovku to bude stačit...