Perspektiva GAL vs MCU pro zeleznicni modelare

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Leden 28 23:47:55 CET 2010

Zrovna tohle jsem povazoval za samozrejmost.
Tj. nahrada stavajici desky s "x" IO a "y" 74xx za jeden MCU se stejnou
logikou.
Dneska pouzivam PIC16F505 misto logiky, jelikoz je proste levnejsi, nez 5 ks
74HCTxxx
(nemluve o zabranem miste).

Ono, mezi nami, pokud netrvaji na spolejlivosti "industrial class", tak
bych klidne delegoval MCU jen jako IO a vsechenu logiku psal do PC.

Duvod: Pohodli.

Jinak kluci ode me z firmy by tam dali hafol PLC, ale to jsme ponekud na
jine cenove relaci
(i kdyz ve srovnani s masinkama to vychazi skoro za babku).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.