Perspektiva GAL vs MCU pro zeleznicni modelare

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Leden 29 06:42:08 CET 2010

Ja bych z modelaru nedelal nevzdelane zabednence. Najdou se mezi nimi
lide s hlubsimi znalostmi elektroniky a programovani MCU. Viz. ruzne
nabijecky, mixy, logy letu atd. V zeleznicnim modelarstvi se urcite
najdou lide se znalosti programovani nebo ochotou se to naucit...

U rozumne navrzeneho zapojeni s MCU se mi libi moznost relativne
snadneho prechodu na rizeni z PC. Nekde jsem videl kolejiste rizene z
PC, kde uz se "programovalo" na urovni jizdnich radu. Toho s 74xx nikdy
nedosahnou.

Zdenek